تازه ترین مطالب ساعت, راهنمای خرید لوازم جانبی ساعت, راهنمای نگهداری ساعت مچی, سوالات متداول درباره ساعت

آیا میتوانید بند ساعت جدیدتان را نصب کنید

آیا میتوانید بند ساعت جدیدتان را نصب کنید 1


اگر بخواهید چرا که نه!؟

اگر شما در حال بررسی خرید یک بند ساعت بصورت آنلاین هستید، اما مطمئن نیستید که برای نصب آن به ساعت ساعت فروشی مراجعه کنید یا خیر، شمارا به خواندن این مقاله کوتاه اما مفید دعوت میکنم

بسیاری از مشتریان برای ما پیام می فرستند که آیا تعویض بند ساعت آسان است یا خیر!؟

فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید بند جدید را خودتان نصب کنید یا خیر. این کار معمولاً نسبتاً ساده است و می تواند در منزل یا محل کارتان انجام شود، به شرطی که ابزار مناسب داشته باشید. با این حال، اگر وقت این کار را ندارید یا یک ساعت بسیار گران قیمت دارید که نگران آسیب دیدن آن هستید، ممکن است تصمیم بگیرید که بهتر است یک فرد مطلع این کار را برای شما انجام دهد.


اما اگر تصمیمتون برای خرید آنلاین گرفتید ، باید ابزار خاصی برای تعویض بند ساعت داشته باشید.

این میله‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند که در جای خود باقی بمانند تا ساعت‌ها گم نشوند، و تلاش برای جدا کردن آن‌ها با ابزارهای معمولی مانند انبردست یا پیچ‌گوشتی راهی عالی برای پایان دادن به ساعت آسیب دیده است.

میله تعویض پین ساعت

بهترین راه برای برداشتن پین فنری، استفاده از ابزار مناسب است. این ابزار به گونه ای طراحی شده است که پین فنری را به داخل فشار داده و بدون خراش دادن فلز یا شکستن فنر، آن را از داخل بازو های ساعت باز می کند. می‌توانید از www.wikisaat.com ابزار تعویض پین را تهیه کنید. بنابراین حتماً آن را به همراه بند ساعت جایگزینی که می‌خرید به سفارش خود اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.