خدمات تعویض باتری ساعت در حضور مشتری

اگر ساعت شما به دلیل تمام شدن باتری از کار افتاده است، برای خدمات تعویض سریع و تخصصی با ویکی ساعت تماس بگیرید. ما همیشه از باتری‌های ساعت باکیفیت با نام های تجاری معتبر و تاریخ انقضای طولانی استفاده می‌کنیم. و  عملکرد پایدار و بدون دردسر باتری ساعت شما را تضمین میکنیم. ما اغلب باتری ها را در تمامی مدل ها و مدل های ساعت مانند آنالوگ و دیجیتال تعویض می کنیم.

تعویض باتری ساعت مچی

1ثبت مشخصات
2توضیحات

تعویض باتری ساعت چه مارک های در ویکی ساعت انجام میشه؟

 

تعمیرکاران آموزش دیده در ویکی ساعت سالهاست که تجربه در تعمیر صحیح و تعویض باتری های ساعت های لوکس و ساعت های روزمره دارند. ما توانایی تعویض باتری همه برند های ساعت عقربه ای رو در ویکی ساعت داریم. اسامی پر مرجعه ترین تعویض های باتری در سال در لیست زیر ببینید

تعویض باتری ساعت امگا | Omega

تعویض باتری ساعت کارتیه | Cartier

تعویض باتری ساعت هوبلو/ هابلوت | Hublot

تعویض باتری ساعت اودمارپیگه | AP

تعویض باتری ساعت لونژین | Longines

تعویض باتری ساعت رادو | Rado

تعویض باتری ساعت سیکو | Seiko

تعویض باتری ساعت ریموند ویل | Raymond Weil

تعویض باتری ساعت تیسوت | Tissot

تعویض باتری ساعت تگ هویر | Tag Heuer

تعویض باتری ساعت شوپارد | Chopard

تعویض باتری ساعت ویکتورینوکس | Victorinox

تعویض باتری ساعت کاسیو | Casio

تعویض باتری ساعت سواچ | Swatch

تعویض باتری ساعت سرتینا | CERTINA

 تعویض باتری ساعت اورینت | Orient

تعویض باتری ساعت فورتیس | FORTIS

تعویض باتری ساعت موادو | Movado

تعویض باتری ساعت رومانسون | Romanson

 وتعویض باتری بسیاری دیگه از برند های ساعت رو که در این لیست نام نبردیم انجام میدیم! البته به جز ساعت های هوشمند

تعویض باتری چقدر طول می کشه؟

اگر خودتون ساعت‌ هاتون رو برای تعویض باتری بیارید یا بوسیله پیک برامون ارسال کنید ، ما اون‌ها را تا زمانی که به صرف چای منتظر هستید، تعویض می‌کنیم! اگر ساعت‌ها تون رو از دیگر استان های کشور برامون پست کنید، کل فرآیند تعویض باتری ساعتتون و تحویل حدود یک هفته طول می‌کشه. معمولا باتری های ساعت رو به محض دریافت در فروشگاه تعویض می کنیم و اگر اونجا حضور داشته باشید همونجا میتونید ساعت ازما تحول بگیرید . اگر میخواید با خیال راحت ساعتتون از ما تحویل بگیرید که پیشنهاد میکنیم ساعت هاتون یک روز تحت نظر ما باشند. تا مطمئن بشیم که هم ساعتتون و هم باتری ساعتتون درست کار می کنند و روز بعد اونها رو بصورت رایگان ارسال کنیم. هدف ما این است که سریع‌ترین زمانی را که می‌توانید پیدا کنید، چه در فروشگاه و چه آنلاین برای تعویض باتری ساعتتون به ما مراجعه کنید

تعویض باتری ساعت ضد آب

خدمات تعویض باتری ساعت مچی 2

در زمان باز کردن و بستن درب ساعت ، تعمیر کاران ما نهایت دقت رو میکنن که واشر هاس ساعت آسیب نبینه و اگر واشر های ساعت بر اثر مصرف طولانی دچار پوسیدگی و یا پارگی شده باشه ، واشر های ساعتتون رو تعویض کنن تا ساعت مچی تون در برابر ورود آب و گرد و خاک دوباره نفوذ ناپذیر ، یا همون ضد آب باشه. البته گریس کاری واشر های ساعت هم از ابتدایی ترین کارهایی هست که هر تعمیر کار ساعت بایستی به درستی انجام بده. همچنین ساعت به علاوه درب پشت نقاط حساس نفوذ پذیری داره که اون ها هم بایستی چک بشن و در صورت لازم اقداماتی هم در جهت واتر پروف شدن اون نقاط حساس انجام بشه. برای مثال شیشه ساعت و قسمتی که دسته کوک ساعت در ساعت قرار میگیره ف از نقاط حساس ساعت هستند. دکمه های ساعت های کرنوگراف هم در صورت نیاز باید چک بشن. موتور های با پیچیدگی کرنو گراف همون موتور/موومنت ساعت های هستند که به اشتباه این ساعت ها رو در بازار ساعت غیر حرفه ای این ساعت ها رو به نام ساعت های سه موتوره میشناسند. در آخر پیچ های ساعت درست بسته بشن که خیال شما و ما هم در زمان استفاده از ساعت راحت باشه. برای اطمینان خاطر کامل بعد از همه اینها تست واترپروف / ضد آب برای کنترل همه اقدامات انجام شده انجام میشه.

هزینه تعویض باتری ساعت چقدر؟

تعمیر ساعت

همه چیز بستگی به نیاز و نوع ساعت شما دارد. تعویض باتری ساعت در مورد همه ساعت های مچی یکسان نیست . با این حال که همه برند های ساعت از یک برند باتری میتوانند استفاده کنند. اولین عامل تاثیر گذار در هزینه ساعت برند باتری هست. عامل دوم موثر پیچیدگی ساختار قاب ساعت در زمان باز شدن است. برای مثال ، در مورد بعضی از زیر مجموعه برند های انگشت شمار ساعت ، تعمیر کار ساعت ناچار به باز کردن کل قاب ساعت است.عامل سوم تاثیر گذار قیمت ساعت است. شاید فکر کنید که قیمت خود یک ساعت مچی نبایستی در اجرت تعویض باتری ساعت تاثیر گذار باشد ، اما میزان مسئولیتی که یک تعمیر کار ساعت برای تعویض باتری ساعت های لوکس میپزیرد بسیار بالاست. برای مثال اگر در زمان تعویض باتری ساعت تعمیرکار دچار اشتباه شود و به ساعت شما آسیب وارد کند ، تعمیر کار یا تعمیرگاه ساعت موظف به پرداخت هزینه اشتباه خود و یا رفع ایراد پیش آمده به هزینه خود هستند. اما به صورت پیش فرض اتحادیه محترم ساعت تهران در تعرفه خدمات سال 1402 اجرت تعویض باتری ساعت های عمومی را با باتری سوئیسی (رناتا) ، آمریکایی (انرجایزر) ژاپنی (سیزیکن / موراتا) اورجینال انجام میشود را 180 هزار تومان مشخص کرده و ویکی ساعت با تبعیت از قانون اتحادیه محترم ساعت همین مبلغ رو جهت تعویض باتری "ساعت های مچی عمومی" خود دریافت میکنه.

برند اصلی مورد استفاده در ویکی ساعت از برند باتری سوئیسی رناتا | RENATA هست

چه کسی تعویض باتری ساعت شما رو انجام میده؟

تعویض باتری ساعت

وقتی که ساعت هاتون را برای تعویض باتری میارید یا برای ما پست می کنید، کارشناسان تعمیر ما مسئول رسیدگی و بررسی باتری ساعت شما خواهند بود. تیم ما برای کار با تمام برندهای ساعت (به استثنای ساعت های هوشمند) با تجربه و آموزش دیده هستن. ما هر سال هزاران باتری ساعت عوض می کنیم و برخی روزها بیش از 50 باتری ساعت تعویض می کنیم!

چه زمانی بایست باتری ساعت تعویض کرد؟

وقتی باتری ساعت هشدار میده!در این مواقع ساعت‌ها می‌تونند انواع رفتارهای جالب (یا نه چندان جالب) رو نشون بدن

شاید ساعت شما کاملاً متوقف بشه، یا به صورت تدریجی کندتر و کندتر کار ‌کنه 

در صورت داشتن مزیت EOL ( (End Of Lifetimeجلو رفتن ثانیه شمار ساعتتون هر بار سه تا پنج ثانیه طول میکشه

یا در صورت دیجیتالی بودن صفحه نمایش ساعت مچی تون ،صفحه نمایش از قبل تیره تر بشه

همه این‌ها نشونه‌هایی هستند که ساعت شما انرژی مورد نیازش دریافت نمی‌کنه و شایع‌ ترین دلیل کم شدن باتری ساعتتون هست. با در نظر گرفتن این موضوع، جایگزینی باتری ساعت ممکن هست بهترین راه حل برای شما باشه.

احتیاط: یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که ساعت‌سازان کم تجربه در زمان تعویض باتری ساعت انجام میدن این هست که پس از تعویض باتری ساعت از مهر و موم شدن قاب به درستی مطمئن نمیشن. بنابراین ساعت پس از تعویض باتری در برابر آب مقاوم نیست. به همین دلیل هست که بسیار مهم هست که ساعت شما به درستی توسط تعمیر کاران معتبر تست واتر پروف بشه. برای هر تعویض باتری ساعت ، بسته به نوع ساعت ، خیالتون راحت باشه که میزان مقاومت ساعتتون در برابر نفوض آب با هر تعویض باتری که توسط ساعت‌سازان ما انجام شده ، استاندارد هست.

کلام آخر

به طور کلی، باتری های ساعت از یک سال تا 18 ماه دوام میارند، اگرچه این مسئله با توجه به نوع موتور / موومنت خود ساعت مچی تون می‌تونه بسیار متفاوت باشه: سن ساعت ، تعداد عملکردهایی که انتظار میره ساعتتون انجام بده مثلا اگر ساعتتون کرنو گراف باشه ، و البته کیفیت باتری هم بسیار مهم.

مرکز خدمات ساعت ما باتری ساعت شما رو با دقت بالا ، قیمت مناسب ، ضمانت خدمات در زود ترین زمان ممکن تعویض میکنه.

شاید به نظر برسه که تعویض باتری ساعت یک موضوع سادست که میتونه توسط هر کسی انجام بشه. اما اگر این کار  به درستی انجام نشه ، به دلیل باز کردن نادرست یا سایر اقدامات همراه با بی احتیاطی، یک تعویض باتری ساعت ساده میتونه منجر به اختلال در عملکرد ساعتتون بشه. تعویض صحیح باتری ساعت به مهارت ، ابزار و دقت خاصی نیاز دارد ، و به خصوص به تعویض باتری ها در ساعت های سوئیسی و ژاپنی به دلیل موتور / موومنت های پیچیده و کاملا متفاوت کاری بسیار تجربی و تخصصی باشه.

مرکز خدمات ویکی ساعت باتری های ساعت رو با هر پیچیدگی تعویض می کنه و یکسال ضمانت برای باتری هاش ارائه می ده. بعد از تعویض باتری ساعت ، تست ضد آب و در صورت امکان تعویض یا گریس کاری دقیق واشر های ساعت انجام می شه تا احتمال ورود رطوبت به داخل ساعت پس از تعویض باتری از بین برود.