1ثبت مشخصات
2توضیحات


ما برای شیشه ساعت شما چه کار میکنیم؟

آیا شیشه ساعتتون کلی خط وخش داره ، ترک خورده یا کاملا شکسته ؟ ما در ویکی ساعت ، طیف وسیعی از شیشه های ساعت تخت و کاس رو در اشکال و ضخامت‌های مختلف ارائه می‌کنیم تا بتونیم در زودترین زمان ممکن، تعویض شیشه ساعت رو انجام بدیم.

از آنجایی که این قسمت از ساعت بیشتر مستعد ضربه و ضربه است این قسمت به راحتی خراشیده میشوند ، ترک میخورند یا فقط در اثر ضربه زدن یا افتادن آنها میشکنند.

اما مطمئن باشید ما در ویکی ساعت مهارت ها و دانش ارائه خدمات تعویض شیشه را برای انواع ساعت ها داریم. اگر متوجه می شوید که شیشه ساعت شما همیشه خراشیده یا ترک می خورد، توصیه می کنیم آن را به کریستال یاقوت کبود ارتقا دهید.

اکثر کریستال های ساعت به راحتی قابل تعویض هستند و در صورت نیاز با قطعات اصلی جایگزین می شوند.

انواع شیشه

در ویکی ساعت ، طیف گسترده‌ای از انواع شیشه‌های ساعت را داریم

کریستال سافایر ، سافایر و اکریلیک./ طلق شیشه از میان برندهای برتر استفاده می شود. خراشیدن شیشه های مینرال / معدنی آسان تر از یاقوت کبود است، اما قیمتش هم بسیار مقرون به صرفه هست. اکریلیک یا همان طلق که در ساعت های قدیمی (یا سبک های قدیمی تر) استفاده می شود

تست فشار


تیم ساعت سازان استاد ما اینجا هستند تا به ساعت شما خدماتی را که شایسته آن است ارائه دهند. تست فشار ما مطابق با مشخصات سازنده با استفاده از تجهیزات تخصصی در کارگاه ما انجام می شود.


ساعت‌های ضد آب باید در هر نقطه ورودی، از جمله شیشه، قاب و قاب پشتی مهر و موم شوند تا کار ساعت شما در زیر آب تضمین شود. بنابراین ما باید بعد از تعویض شیشه ساعت شما را دوباره مهر و موم کنیم.

صدها جزء یک ساعت را تشکیل می دهند. اگر هر یک از این قطعات مانند شل بودن مهر و موم، قاب یا تراشه کوچک در شیشه معیوب باشد، می تواند بر مقاومت ساعت شما در برابر آب تأثیر بگذارد. با افزایش فشار ساعت در زیر آب، خطر آسیب آب نیز افزایش می یابد. ما آب شما را پس از آب بندی مجدد تست فشار می کنیم تا مقاومت ساعت شما در برابر آب را تضمین کنیم. ما همچنین گزارش کامل تست، ضمانت و مشاوره بیشتر در مورد نگهداری ساعت خود را در حالت کار بهینه به شما ارائه خواهیم کرد.

چه نیاز به تعویض شیشه ساعت سافایر ، اکریلیک / طلق یا شیشه ساعت خود را باشید، تعمیر کارهای متخصص ما ابزار و مهارت های لازم را برای انجام تعمیرات را در ویکی ساعت دارند. در طول این فرآیند، واشرهای ساعت شمارا بررسی میکنیم ، که قسمت هایی حیاتی برای مقاومت در برابر آب ساعت هستند.


ساعت‌های ضد آب باید در هر نقطه ورودی، از جمله شیشه، قاب و قاب پشتی مهر و موم شوند تا کار ساعت شما در زیر آب تضمین شود. بنابراین ما باید بعد از تعویض شیشه ساعت شما را دوباره مهر و موم کنیم.

یکی از مهم ترین ویژگی های اکریلیک قابلیت پرداخت آن در مواقع ضروری است. به طور کلی، خراش های جزئی را می توان پاک کرد، اما خراش ها و ترک های عمیق تر را نمی توان از بین برد.

کلام آخر

تعمیر کاران ما بسته به نوع و مدل ساعت شما، تعویض شیشه شکسته را با شیشه اورجینال یا با جایگزینی بدون مارک با انطباق دقیق توصیه می کنند. از اونجایی که ما با تمام برندهای معتبر ساعت ارتباط داریم، برای مثال اگر مایل به سفارش شیشه ساعت مارک دار اصلی هستید، می توانیم مستقیماً از تولید نمایندگی ساعت شما سفارش بدیم و اون را برای شما نصب کنیم.