تازه ترین مطالب ساعت, اموزش تعمیرات ساعت, راهنمای نگهداری ساعت مچی

تعمیر ساعت در منزل

تعمیر ساعت در منزل 1

چرا مهم است که ساعت خود را توسط یک متخصص تعمیر یا پولیش کنید؟ ساعت شما یکی از جواهرات مهم شماست که زمان را نشان می دهد و همچنین سبک زندگی شما را منعکس می کند. وقتی به درستی کار نمی کند، می تواند یک دغدغه بزرگ باشد. دلائل زیادی وجود دارد که چرا باید یک تعمیرکار ساعت حرفه ای را برای تعمیر و یا پولیش ساعت خود انتخاب کنید، نه اینکه خودتان آن را تعمیر کنید یا حتی آن را نزد یک بوتیک ساعت ببرید. در ادامه این مقاله به این دلائل اشاره میشود

  1. آنها دارای تجربه و تخصص هستند.
    شرکت‌ ها و یا افراد حرفه‌ای در زمینه تعمیر ساعت سال‌ هاست که ساعت‌ها را تعمیر می‌کنند و احتمالاً هر نوع مشکلی را که قابل تصور است دیده اند و برطرف کرده‌اند. آنها دقیقا می دانند که برای بازگرداندن ساعت شما به حالت کار چه باید کرد و این کار را در زود ترین زمان و بهترین حالت انجام خواهند داد.
  2. آنها ابزار و تجهیزات مناسب را دارند.
    تعمیرگاه های ساعت تمامی ابزار و تجهیزات لازم را برای تعمیر و پولیش صحیح ساعت شما در اختیار دارند. این شامل مواردی مانند پیچ‌ها و پی کوشتی های ویژه ، دستگاه های ارزیابی کار کرد موتور ساعت، فنرها و موارد دیگر می‌شود. بدون ابزار مناسب ، خطر آسیب غیرقابل تعمیر و یا غیر قابل جبران را به ساعت خود را دارید.
  3. آنها دسترسی به قطعات اصلی ساعت شما را که شما نمی توانید تهیه کنید را دارند.
    تعمیرکاران حرفه ای ساعت همچنین می توانند قطعات ساعت واقعی را تهیه کنند که به سادگی نمی توانید آن ها را خودتان تهیه کنید. اگر ساعت شما مدل قدیمی یا مارک کمیاب تری باشد، این امر به ویژه مهم است. آنها همچنین احتمالاً با تامین کنندگانی که می توانند قطعات را به سرعت و با هزینه کمتری نسبت به آنچه که خودتان می توانید پیدا کنید، آنها را تهیه کنند، یکی از مزیت مهم افراد حرفه این است که آنها روابط دارند.
  4. آنها گارانتی ارائه می دهند.
    شرکت های معتبر تعمیر ساعت پشت کار خود می ایستند و برای تعمیراتی که انجام می دهند گارانتی می دهند. این بدان معناست که اگر بعد از سرویس ساعت خود مشکلی پیش آمد، می توانید آن را پس بگیرید و آنها آن را رایگان تعمیر می کنند. این باعث آرامش خاطر و محافظت در صورت بروز هرگونه مشکل پیش بینی نشده می شود.
تعمیر ساعت در منزل 3

آیا می توانم ساعت خود را در خانه تعمیر یا پولیش کنم؟

ممکن است با بی‌نهایت وبلاگ‌های آموزشی و ویدیویی در مورد تعمیرات ساعت‌های DIY ساده مانند تعویض باتری ساعت خود وسوسه شوید. با این حال، اغلب اوقات، این کارهای ساده هستند که در نهایت پیچیده می شوند.

ممکن است با تعمیر ساعت خود در هزینه خود صرفه جویی کنید. با این حال، اگر هنگام برداشتن قسمت پشتی ساعت به طور تصادفی به موتور داخلی ساعت خود آسیب وارد کنید، این مشکل میتواند بسیار جدی و گزاف به پای شما تمام شود

چرا؟ زیرا اغلب ساعت ها از 100 ساعت تا 500 قطعه آسیب پذیر دارند.

این امر به ویژه در مورد ساعت‌های مکانیکی صدق می‌کند، که برای عملکرد صحیح باید به‌دقت درمان و بازسازی شوند. یا اگر قصد پولیش ساعتتان را دارید باید به زوایای تیز و شکل منحصر به فرد ساعتتان بیشتر فکر کنید

همچنین توجه به این نکته مهم است که یک تعمیرگاه ساعت حرفه ای یک محیط تمیز است. اگر قطعات ساعت با گرد و غبار یا رطوبت تماس پیدا کند یا روغن کاری خود را از دست بدهد، به مرور زمان ممکن است باعث آسیب بیشتر شود.

تعمیرات خانگی نه تنها می تواند گارانتی را باطل کند، بلکه می تواند به ساعت آسیب برساند. وقتی همه این فاکتورها را با هم اضافه می‌کنید، ممکن است هزینه کل اصلاح یک تعمیر یا پولیش DIY بیشتر از تعمیر ساعت شما توسط یک شرکت معتبر باشد.

نتیجه گیری


اگر با ساعت خود مشکل دارید، از بردن آن به یک تعمیرگاه حرفه ای تعمیر ساعت شک نکنید. آنها تجربه، تخصص و ابزار لازم برای انجام درست کار را دارند – و برای آرامش خاطر بیشتر به شما ضمانت هم می دهند.

ما در تعمیرگاه ساعت ویکی ساعت 12 ماه گارانتی خدمات کامل ساعت را ارائه می دهیم.

ما در تعمیر طیف وسیعی از برندهای ساعت از برند های رولکس تا لونژین، یا تگ هوئر و هوبلو در مجموعه ویکی ساعت به مهارت داریم. از بند ساعت و باتری های با انقضای بلند مدت گرفته تا تعویض شیشه ساعت، تعمیر آسیب از ورود آب ، بازسازی ظاهری ساعت ، و یک سرویس کامل در مجموعه ما امکان پذیر است

فرایند پلیش و تعمیر ساعت خود را از امروز با بار گذاری اطلاات در فرم تعمیرات سایت و سپس پست کردن ساعت خود برای ما برای ارزیابی هزینه تعمیرات یا با مراجعه به جموعه ما که در منطقه میرداماد ، تهران شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.