تعویض موتور / موومنت ساعت مچی

تعویض موتور ساعت

 

با وجود تعویض باتری، ساعت کار نمی کنه یا زمان دقیقی رو نشون نمیده! یا باتری جدید رو خیلی سریع تخلیه می کنه؟ این مشکل ممکن هست به این دلیل باشه که زمان اون رسیده که موومنت ساعت تون رو باید تعویض کنید. با وجود مشکلی که ممکن است وجود داشته باشد، تعمیر کاران ما آماده هستند تا در صورت نیاز و البته امکان موتور ساعت شما رو بررسی کنند، مشکل اصلی رو تشخیص بدن و در آخر خدمات مطلوب رو به به شما ارائه کنن.

موتور های ساعت مچی توسط تولید کنندگان مختلفی تولید میشن و کیفیت های مختلفی دارند. موتور های ساعتی وجود دارند که موتور اونها رو دیگه نمیشه تعمیر کرد ، اغلب این موومنت های ساعت کوترتز هستند. به ویژه موتور ساعت هایی که توسط برند های مد و لباس و یا برندهای اقتصادی استفاده میشن که در بازار یه این ساعت ها ، ساعت های بوتیکی گفته میشه. بنابراین وقتی که موتور این ساعت ها آسیب دیدند یا دسگه مثل سابق کار نمیکنند ، باید  تعویض بشن. البته لازم به ذکر هست که موتور های ساعتی هم وجود دارد که قابل تعمیر هستند. با این حال، در اغلب موارد مناسب‌ تر و مقرون به صرفه‌ تر هست که کلا موتور ساعت را جایگزین کنید تا تعمیر/ تعویض قطعه خراب بیشتر موتور های ساعت ساخت کشور سوئیس هستند که ارزش تعمیر دارند.

به منظور ارائه خدمات تعویض موتور ساعت 2 الی 3 روز کاری جهت تعویض و کنترل موتور ساعت نیاز هست. با اینکه ما اکثر موتور های ساعت کوارتز از جمله موتور های سوئیسی و یا ژاپنی رو در تعمیرگاه نگهداری می کنیم. گاهی اوقات، موتور های ساعتی که خیلی استفاده رایجی در طول سال ندارند ، باید از تامین کنندگان سفارش داده بشن و زمان تحویل و تعمیر معمولا یک هفته است.

هر تعویض موتور در ویکی ساعت با قرار دادن یک باتری ساعت اورجینال سوئیسی برند رناتا | Rrnata انجام میشه

در آخر ما یکسال ضمانت همراه با گواهی خرید شما بابت تعویض موتور باتری ساعتتون ارائه می کنیم.