تعمیر ساعت ویکتورینوکس | VICTORINOX

متخصصین ما زبده در تعمیرات ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس با استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال با ارائه ضمانت نامه هستند .

ثبت سفارش تعمیر ساعت

1ثبت مشخصات
2توضیحات

تکنسین‌های ساعت ما می‌توانند تعویض باتری ساعت ویکتورینوکس شما را در مدت چند دقیقه در حالی که شما منتظر هستید انجام دهند. مطالعه بیشتر درباره تعویض باتری ساعت

متخصصین ساعت ما می‌توانند موتور های اتوماتیک ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس را چک کنند و در مدت چند دقیقه در حالی که شما منتظر هستید ، نتیجه را اعلام کنند .

ما مقاومت ساعت‌های تعمیر ساعت ویکتورینوکس را در برابر آب تا عمق 1200 متر ارزیابی می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که یکپارچگی ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس شما مطلوب است .

ما از مواد تخصصی و تجهیزات جدید پولیش ساعت برای تمیز کردن و صیقل دادن قاب و بند ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس استفاده می کنیم تا شکل اصلی آن را بازیابی کنیم .

دستگاه تمیزکننده اولتراسونیک و بخارشوی به طور کامل هرگونه کثیفی و یا کثیفی پنهان قاب و بند ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس شما را از بین می برد تا به طول عمر قاب و بند ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس شما اضافه شود .

متخصصین ساعت ما می توانند قطعات بند ساعت را در مدت زمان کوتاهی اضافه ، کم و یا عوض کنند و تنظیماتی را روی بند ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس شما انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که ساعت شما به راحتی روی مچ دستتان قرار می گیرد .

ما در ویکی ساعت می توانیم میزان سلامت و اصالت ساعت هوبلو / هابلوت شما را به شکل دقیق ارزیابی کنیم .

اگرشیشه ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس خود را شکسته اید ، ما این توانایی را داریم که خراش های شیشه های طلقی را برطرف کنیم و تقریباً هر نوع شیشه ساعت جایگزینی را هم می توانیم برای ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس شما نصب کنیم .

مغناطیسی شدن ساعت های مکانیکی تعمیر ساعت ویکتورینوکس اغلب دلیل متوقف شدن یا عقب افتادن آن است .

دستگاه آنتی مگنت ما در ویکی ساعت به سرعت این مشکل ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس شما را حل خواهد کرد .

تنظیمات دقت و زمان اغلب در ساعت های مکانیکی تعمیر ساعت ویکتورینوکس برای تسهیل عملکرد صحیح ساعت مورد نیاز است .

در خیلی از موارد صفحه ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس شما بر اثر حادثه ممکن است آسیب دیده باشد و معمولاً از تعمیر و ترمیم آن نا امید می‌شوید .

اما خوشبختانه متخصصین ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس ویکی ساعت می توانند صفحه ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس شما را همچون روز اول ترمیم کنند .

شما می توانید هر بند چرمی مورد نیاز خود را برای ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس خود در سایز مورد نظر ثبت سفارش کنید .

متخصصین طراحی بند ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس ویکی ساعت طی چند ساعت با شما تماس می گیرند و اعلام قیمت خواهند کرد .

مراحل ده گانه
سرویس کامل یک ساعتتعمیر ساعت ویکتورینوکس

1

کنترل و ارزیابی ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس

قبل از سرویس یا تعمیر هر ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس یک فرآیند بازرسی کامل توسط متخصص سرویس ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس ویکی ساعت انجام می‌شود تا عملکرد و ظاهر ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس شما را به شکل کامل ارزیابی کند .

2

شروع ماموریت سرویس ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس

ساعت سازان ما با برداشتن بند و باز کردن قاب ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس برای پیاده کردن موومنت / موتور ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس شروع می کنند و سپس کیس و موتور ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس شما جزء به جزء به طور کامل جدا می شوند .

3

شست و شو قطعات ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس

با از باز کردن کامل موتور ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس ، هر جزء جداگانه در محلول های مخصوص قرار داده شده و به صورت اولتراسونیک تمیز می شوند .

4

عیب یابی ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس

متخصصین ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس ما هر قسمت را به دقت بررسی می کنند تا مواردی را که نیاز به تعویض دارند شناسایی کنند .

هر قطعه فرسوده فقط با استفاده از قطعات اصلی تعمیر ساعت ویکتورینوکس جایگزین می شود .

5

مونتاژ و روغن کاری ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس

هنگام مونتاژ مجدد موتور ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس ، هر جزء کاربردی با دقت روغن کاری می شود تا اصطکاک و سایش به حداقل برسد .

6

تنظیمات ضروری ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس

متخصصین ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس ما به دقت تعادل چرخ ها را تنظیم می کنند و دقت زمان بندی آن را به صورت الکترونیکی با دستگاه تایم گراف آزمایش می کنند تا از دقت زمان سنجی مطلوب ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس شما اطمینان حاصل کنند .

7

پولیش قاب و بند ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس

متخصصین ساعت ویکی ساعت با استفاده از خمیر های ویژه پلیش ساعت و تجهیزات پولیش ، قاب و بند را به دقت بازسازی می کنند و صیقل می دهند تا درخشندگی اولیه ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس شما را بازیابی کنند .

8

چک کردن واشرهای ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس

کیس ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس شما به دقت بررسی می شود ، تمام مهر و موم ها برای اطمینان از یکپارچگی مقاومت آن در برابر آب تعویض می شوند و کیس دوباره مونتاژ می شود .

9

تست واترپروف ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس

این فرآیند که از تست خلاء ، تست فشرده سازی و تست تراکم تشکیل شده است که وجود حتی کمترین میزان رطوبت را در داخل کیس ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس شما نشان می دهد .

10

کنترل کیفی نهایی ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس

برای تضمین بالاترین استاندارد کیفیت ، بررسی‌های کیفی دقیق توسط مسئول فنی تعمیر ساعت ویکتورینوکس انجام می‌شود و مطابق با مشخصات تولید تأیید می‌شود .

تعمیرات غیر حضوری ساعت تعمیر ساعت ویکتورینوکس

در منزل بمانید و ساعتتان را سالم تحویل بگیرید

ارسال اطلاعات و ارزیابی قیمت
بسته بندی
ارسال به ویکی ساعت
ارزیابی اولیه و تماس
موافقت و شروع تعمیر
پرداخت هزینه تعمیر
ارسال به آدرس شما