تعمیر ساعت هوبلو | HUBLOT

متخصصین ما زبده در تعمیرات ساعت هوبلو / هابلوت با استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال با ارائه ضمانت نامه هستند .

ثبت سفارش تعمیر ساعت

1ثبت مشخصات
2توضیحات

تکنسین‌های ساعت ما می‌توانند تعویض باتری ساعت هوبلو / هابلوت شما را در مدت چند دقیقه در حالی که شما منتظر هستید انجام دهند. مطالعه بیشتر درباره تعویض باتری ساعت

متخصصین ساعت ما می‌توانند موتور های اتوماتیک ساعت هوبلو / هابلوت را چک کنند و در مدت چند دقیقه در حالی که شما منتظر هستید ، نتیجه را اعلام کنند .

ما مقاومت ساعت‌های هوبلو / هابلوت را در برابر آب تا عمق 1200 متر ارزیابی می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که یکپارچگی ساعت هوبلو / هابلوت شما مطلوب است .

ما از مواد تخصصی و تجهیزات جدید پولیش ساعت برای تمیز کردن و صیقل دادن قاب و بند ساعت هوبلو / هابلوت استفاده می کنیم تا شکل اصلی آن را بازیابی کنیم .

دستگاه تمیزکننده اولتراسونیک و بخارشوی به طور کامل هرگونه کثیفی و یا کثیفی پنهان قاب و بند ساعت هوبلو / هابلوت شما را از بین می برد تا به طول عمر قاب و بند ساعت هوبلو / هابلوت شما اضافه شود .

متخصصین ساعت ما می توانند قطعات بند ساعت را در مدت زمان کوتاهی اضافه ، کم و یا عوض کنند و تنظیماتی را روی بند ساعت هوبلو / هابلوت شما انجام دهند تا اطمینان حاصل شود که ساعت شما به راحتی روی مچ دستتان قرار می گیرد .

ما در ویکی ساعت می توانیم میزان سلامت و اصالت ساعت هوبلو / هابلوت شما را به شکل دقیق ارزیابی کنیم .

اگرشیشه ساعت هوبلو / هابلوت خود را شکسته اید ، ما این توانایی را داریم که خراش های شیشه های طلقی را برطرف کنیم و تقریباً هر نوع شیشه ساعت جایگزینی را هم می توانیم برای ساعت هوبلو / هابلوت شما نصب کنیم .

مغناطیسی شدن ساعت های مکانیکی هوبلو / هابلوت اغلب دلیل متوقف شدن یا عقب افتادن آن است .

دستگاه آنتی مگنت ما در ویکی ساعت به سرعت این مشکل ساعت هوبلو / هابلوت شما را حل خواهد کرد .

تنظیمات دقت و زمان اغلب در ساعت های مکانیکی هوبلو / هابلوت برای تسهیل عملکرد صحیح ساعت مورد نیاز است .

در خیلی از موارد صفحه ساعت هوبلو / هابلوت شما بر اثر حادثه ممکن است آسیب دیده باشد و معمولاً از تعمیر و ترمیم آن نا امید می‌شوید .

اما خوشبختانه متخصصین ساعت هوبلو / هابلوت ویکی ساعت می توانند صفحه ساعت هوبلو / هابلوت شما را همچون روز اول ترمیم کنند .

شما می توانید هر بند چرمی مورد نیاز خود را برای ساعت هوبلو / هابلوت خود در سایز مورد نظر ثبت سفارش کنید .

متخصصین طراحی بند ساعت هوبلو / هابلوت ویکی ساعت طی چند ساعت با شما تماس می گیرند و اعلام قیمت خواهند کرد .

مراحل ده گانه
سرویس کامل یک ساعت هوبلو / هابلوت

1

کنترل و ارزیابی ساعت هوبلو / هابلوت

قبل از سرویس یا تعمیر هر ساعت هوبلو / هابلوت یک فرآیند بازرسی کامل توسط متخصص سرویس ساعت هوبلو / هابلوت ویکی ساعت انجام می‌شود تا عملکرد و ظاهر ساعت هوبلو / هابلوت شما را به شکل کامل ارزیابی کند .

2

شروع ماموریت سرویس ساعت هوبلو / هابلوت

ساعت سازان ما با برداشتن بند و باز کردن قاب ساعت هوبلو / هابلوت برای پیاده کردن موومنت / موتور ساعت هوبلو / هابلوت شروع می کنند و سپس کیس و موتور ساعت هوبلو / هابلوت شما جزء به جزء به طور کامل جدا می شوند .

3

شست و شو قطعات ساعت هوبلو / هابلوت

با از باز کردن کامل موتور ساعت هوبلو / هابلوت ، هر جزء جداگانه در محلول های مخصوص قرار داده شده و به صورت اولتراسونیک تمیز می شوند .

4

عیب یابی ساعت هوبلو / هابلوت

متخصصین ساعت هوبلو / هابلوت ما هر قسمت را به دقت بررسی می کنند تا مواردی را که نیاز به تعویض دارند شناسایی کنند .

هر قطعه فرسوده فقط با استفاده از قطعات اصلی هوبلو / هابلوت جایگزین می شود .

5

مونتاژ و روغن کاری ساعت هوبلو / هابلوت

هنگام مونتاژ مجدد موتور ساعت هوبلو / هابلوت ، هر جزء کاربردی با دقت روغن کاری می شود تا اصطکاک و سایش به حداقل برسد .

6

تنظیمات ضروری ساعت هوبلو / هابلوت

متخصصین ساعت هوبلو / هابلوت ما به دقت تعادل چرخ ها را تنظیم می کنند و دقت زمان بندی آن را به صورت الکترونیکی با دستگاه تایم گراف آزمایش می کنند تا از دقت زمان سنجی مطلوب ساعت هوبلو / هابلوت شما اطمینان حاصل کنند .

7

پولیش قاب و بند ساعت هوبلو / هابلوت

متخصصین ساعت ویکی ساعت با استفاده از خمیر های ویژه پلیش ساعت و تجهیزات پولیش ، قاب و بند را به دقت بازسازی می کنند و صیقل می دهند تا درخشندگی اولیه ساعت هوبلو / هابلوت شما را بازیابی کنند .

8

چک کردن واشرهای ساعت هوبلو / هابلوت

کیس ساعت هوبلو / هابلوت شما به دقت بررسی می شود ، تمام مهر و موم ها برای اطمینان از یکپارچگی مقاومت آن در برابر آب تعویض می شوند و کیس دوباره مونتاژ می شود .

9

تست واترپروف ساعت هوبلو / هابلوت

این فرآیند که از تست خلاء ، تست فشرده سازی و تست تراکم تشکیل شده است که وجود حتی کمترین میزان رطوبت را در داخل کیس ساعت هوبلو / هابلوت شما نشان می دهد .

10

کنترل کیفی نهایی ساعت هوبلو / هابلوت

برای تضمین بالاترین استاندارد کیفیت ، بررسی‌های کیفی دقیق توسط مسئول فنی هوبلو / هابلوت انجام می‌شود و مطابق با مشخصات تولید تأیید می‌شود .

تعمیرات غیر حضوری ساعت هوبلو / هابلوت

در منزل بمانید و ساعتتان را سالم تحویل بگیرید

ارسال اطلاعات و ارزیابی قیمت
بسته بندی
ارسال به ویکی ساعت
ارزیابی اولیه و تماس
موافقت و شروع تعمیر
پرداخت هزینه تعمیر
ارسال به آدرس شما