دسته بندی محصولات ویکی ساعت

لوازم جانبی ساعت های عقربه ای و هوشمند

بند های ساعت

بند چرمی ساعت (237)

بند ساعت پارچه ای (100)

بند ساعت رابر-سیلیکونی (158)

بند ساعت هوشمند (65)

بند فلزی (35)

پین و پیچ بند ساعت (5)

تکه بند ساعت (2)

قفل بند ساعت (10)

وسایل نگهداری ساعت

کیف بند ساعت (8)

سینی بند ساعت (10)

سینی ساعت (4)

واچ رول (38)

استند ساعت (6)

جعبه ساعت (38)

واچ وایندر (30)

قطعات ضروی ساعت

اجزاء / قطعات قاب ساعت (12)

باتری ساعت مچی (90)

شیشه ساعت (2)

موتور ساعت (1)

ابزار تعمیر ساعت

کتاب ساعت سازی (5)

ابزار پولیش ساعت (10)

تجهیزات تعمیر ساعت (13)

ابزار تخصصی ساعت (90)

ابزار مقدماتی ساعت (88)

ساعت و سبک زندگی

جاسوئیچی (2)

فروش ساعت (2)

ژورنال و مجلات ساعت

کتاب ساعت سازی (5)

فروش ویژه

فروش ویژه (13)

لوازم جانبی ساعت های عقربه ای و هوشمند

ما در فروشگاه آنلاین و حضوری ویکی ساعت همواره تلاش کرده ایم که عرضه کننده انواع لوازم جانبی ساعت مچی با بهترین کیفیت و منصافانه ترین قیمت ها باشیم. برای ما مهم است که محصولات و لوازم جانبی ساعتی که در فروشگاه مان عرضه میکنیم از بالاترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت  برخوردار باشند.

در فروشگاه ویکی ساعت طیف گسترده ای از بند های ساعت مچی در رنگها ، طرح ها و همیطور سایز های مختلف جهت نصب بر رو ساعت های مچی لوکس و حتی روزمره جهت خرید وجود دارند.

همه ما میدانیم ساعت یکی از اکسسوری‌ جذاب است که ظاهری متفاوت به شما می‌بخشد و نشان‌دهنده بخشی از هویت شما خواهد بود. خرید ساعت و تهیه لوازم جانبی ساعت ، روشی عالی برای ساختن یک استایل فردی است. قسمت های مختلف ساعت مچی شما ممکن است به مرور زمان خراب شود و یا طبیعی است که ساعت تان نیاز به تعمیر داشت باشد. از طرفی بند ساعت ممکن است از بین برود و در این صورت می‌توان یک بند مناسب جدید و متفاوت را به صورت آنلاین خریداری و جایگزین کرد. شما می‌توانید هر نوع لوازم جانبی ساعت مانند بند ساعت ، باتری ساعت ، جعبه ساعت ، کیف ساعت ، شیشه ساعت ، موتور ساعت و همینطور دیگر قطعات را در این صفحه جهت خریدانتخاب کنید.

بند های ساعت:

بندهای چرمی بیشتر از هر بخشی در ساعت آسیب پذیر است. برای مثال بند چرم ساعتتان به مرور زمان پوسیده شده و از بین میرود.

بند فلزی هم در اثر برخورد با اشیاء تیز، دچار خط و خش و فرو رفتگی شود و ترکیب اولیه را نداشته باشد. با وجود متنوع‌ترین بندهای چرمی و فلزی و ابزار تعویض بند، شما می‌توانید هر زمان که دوست داشتید بند ساعت خود را تعویض کنید و ظاهری جدید به آن ببخشید.

بند رابر / سیلیکونی این بند ها علارغم کار کرد طولانی شان بدیهی است که یک روز پاره شوند و یا حالت اولیه خود را از دست بدهند. ما انواع و رنگ های مختلفی از این دسته بندی را در فروشگاه خود موجود کرده ایم

موتور / موومنت و قطعات ساعت: 

ویکی ساعت یک تامین کننده و توزیع کننده قطعات ساعت است و ما بسیاری از نام های تجاری محبوب از جمله:  ROLEX ، OMEGA ، SEIKO، SELITA، CASIO ، ETA ، MIYOTA CITIZENو غیره را در اختیار داریم. موجودی گسترده ما شامل باتری‌های ساعت، موتور ساعت کوارتز، دسته کوک های ساعت، پایه‌های ساعت، کریستال‌های ساعت، بزل ساعت، قطعات عمومی ساعت و موارد دیگر است. و اگر نیاز به تعویض قطعات یا تعمیر ساعت خود دارید، تمام قطعات ساعت مورد نیاز خود را از بند ساعت های جایگزین گرفته تا باتری ساعت از برند های Energizers و Renata برای تکمیل تعمیر خود در اینجا پیدا خواهید کرد. از کسانی که قطعات ساعت خود را سفارش می دهند، انتظار می رود که تعمیر ساعت، اصطلاحات رایج، اندازه گیری ها، شماره کیس عرضه و اعداد کالیبر (فقط ساعت سازان حرفه ای و دانشجویان) را بدانند. برای مبتدیان، ما مقالاتی آموزشی را قرار داده ایم تا به شما کمک کند اطلاعات اولیه ساعت سازی و تعمیرات رایج را در اختیار شما قرار دهد. شما می توانید هر گونه قطعات یا محصولات ساعت را در سایت ما خریداری کنید، اما ما نمی توانیم به شما در مورد تعمیرات راهنمایی کنیم.

باتری های ساعت مچی:

ما تعدادی باتری از جمله: لیتیومی ، قلیایی، قابل شارژ، خازن های خورشیدی، 12 ولت، 6 ولت، 3 ولت و سایر سلول های ساعت جایگزین را در برندهای زیر ارائه می کنیم: Energizer، Seiziken و Renata. اگر قصد دارید به طور مرتب باتری ساعت را تعویض کنید، پیشنهاد می کنیم با یک کیت تعویض باتری ساعت شروع کنید که شامل اندازه های مختلف باتری برای مطابقت با مارک های محبوب ساعت است، یا یک کیت ابزار تعمیر ساعت که دارای ابزارهای مورد نیاز برای باز کردن قاب و بند ساعت است.

شیشه و طلق های ساعت:

در ویکی ساعت ، طیف گسترده‌ای از انواع شیشه‌های ساعت را داریم. کریستال سافایر ، سافایر و اکریلیک./ طلق شیشه از میان برندهای برتر استفاده می شود. خراشیدن شیشه های مینرال / معدنی آسان تر از یاقوت کبود است، اما قیمتش هم بسیار مقرون به صرفه هست. اکریلیک یا همان طلق که در ساعت های قدیمی (یا سبک های قدیمی تر) استفاده می شود.

ابزار و تجهیزات تعمیر ساعت:

اگر یک فروشنده ساعت و تعمیر کار ساعت هستید فرقی هم نمیکند مبتدی یا بسیار حرفه ای ، حتما در جستجوی ابزارهای متنوعی که اغلب حرفه ای ها دارند، افتاده است. بدون ابزار با کیفیت و مناسب هر مرحله ، حتی تعویض یک بند ساعت بسیار سخت و گاهی غیرممکن خواهد بود. ابزارهایی مثل ابزار تعویض پین بند ساعت ، کیف ابزار مقدماتی ساعت ، ذره بین های چشمی ، پنس و چاقوی تعمیر ساعت ، دستگاه پرس و یا حتی میز و چراغ ساعت سازی... از جمله مهم‌ترین ابزارها هستند که برای تعمیر ساعت به کار می آید. 

وسایل نگهداری ساعت:

مناسب برای کسانی است که ساعت هایشان را دوست دارند و سالم نگاه داشتن ساعتشان در جعبه و جایگاه های لوکس جذاب است. اگر کلکسیونر ساعت های مچی هستید یا بیش از دو یا سه ساعت مچی دارید خرید کیف ، واچ رول و یا جعبه های ساعت مچی میتوانند همه ساعت های شما را در یک جا جمع کنند و همیشه بدانید که برای انتخاب ساعت مناسب تان به کجا سر بزنید.

برندهای تولیدکننده انواع لوازم جانبی ساعت کلاسیک و هوشمند:

برای خرید اکسسوری و لوازم جانبی ساعت می‌توانید در میان برندهای شناخته‌شده و باکیفیت جستجو کنید. از جمله بهترین برندهای این فروشگاه می‌توان به باتری و لوازم تخصصی رناتا Renata، سیزیکن ، وارتا و چرم دیورسو بسپوک ، بند های ساعت مورلاتو ، هایتون ، لدرتریتی ، کامار ، پی جی ، رئال ، ویکی واچ و ...... اشاره کرد.

خرید آنلاین لوازم جانبی ساعت عقربه ای و هوشمند از ویکی ساعت:

یکی از مزیت‌های خرید آنلاین از وبسایت wikisaat.com دسترسی داشتن به انواع لوازم جانبی ساعت در یک فروشگاه است. برای مثال شما میتوانید اغلب لوازم جانبی ساعت های مچی را به تنهایی در یک فروشگاه تخصصی بیابید. همچنین پشتیبانی تیم ویکی ساعت در قبال محصولات فروخته شده خود یک از وجوه تمایز این فروشگاه به شمار می آید