خرید رولکس قبل از هر چیز مزایای بلندمدتی برای دارندگان هر رولکس اورجینال دارد. این ساعت به دلیل پیشی گرفتن از قیمت اولیه خود، به طور پیوسته ارزش خود را به مرور زمان باز می یابد. علاوه بر این، ساعت رولکس که به خوبی نگهداری شده باشد می تواند به یک سرمایه گذاری خوب تبدیل شود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ساعت رولکس تان را برای فروش به فروشگاه های ساعت های اورجینال کارکرده بردید و خریدار در زمان قیمت گذاری کهنگی بند ساعت شما را عیب ساعت تان دانسته و قیمت کمتری برای ساعتتان پیشنهاد کرده. البته کهنگی بند ساعت شما طبیعی است ، اما باید کسی که قرار است قیمت بالایی برای ساعت شما بپردازد و آن را روی دستش ببند را درک کنید. او حاضر است قیمت بالاتری پرداخت کند و ساعت سالم تری را بخرد. ما در ویکی ساعت این دغدغه مهم را به خوبی درک میکنیم و نحوه بازیابی و ترمیم بند ها و قاب این ساعت های ارزشمند را به خوبی میدانیم

استهلاک بند های ساعت رولکس در طول زمان استفاده

تعمیر بند ساعت رولکس اورجینال 1


کثیفی‌ها و پوسیدگی پین‌ها آسیب‌دیده به مرور زمان دستبند رولکس شما را فرسوده می‌کنند، به خصوص بدون تمیز کردن مرتب. بدترین حالت یک بند شکسته یا معیوب باعث می شود کل ساعت خود را گم کنید. هر لینک طلا یا استیل پیوندهای بند رولکس شما مانند یک کاغذ سنباده عمل می کند و هر بار که مچ دست خود را حرکت می دهید آسیاب می شود. با گذشت زمان بند ساعت به تناسب استفاده شل خواهد شد و شما تجربه خواهید کرد که فضای بین پیوندهای شما بزرگتر و بزرگتر می شود. اما نگران نباشید – تعمیر دستبند رولکس می تواند این ایراد ها را برطرف کند!

تعمیر انواع بند ساعت رولکس

بند اویستر: پرچ سوئیسی (بند های تو پر )، پرچ های ایالات متحده (بند های توخالی) استیل ، دو رنگ، طلای زرد، طلای سفید و رزگلد.

تعمیر بند ساعت رولکس اورجینال 3

بند جوبیلی: لینک های تا شده سوئیسی (به شکل B)، لینک های بیضی آمریکایی (بیضی شکل)، لینک های جدید (به شکل D) در همه مواد از استیل ، دو رنگ، طلای زرد، طلای سفید و رزگلد.

تعمیر بند ساعت رولکس اورجینال 5

بند تما طلا: پرزیدنت ، اویستر و جوبیلی در 14 یا 18 عیار (رز، سفید یا زرد)

تعمیر بند ساعت رولکس اورجینال 7

در صورت درخواست، می‌توانیم بند ساعت را نیز برای حفظ آن ظاهر «وینتیج» نگه داریم. بدون پولیش

مهم: این خدمات برای بندهای ساخته شده از فولاد 316L، فولاد 904L، طلا یا پلاتین ارائه می شود.

مراحل تعمیر بند های ساعت رولکس

تعمیر بند ساعت رولکس اورجینال 9

برسی: یک تکنسین ماهر بند را به دقت بررسی می کند تا میزان کشش و هرگونه مشکل احتمالی دیگر را ارزیابی کند. بند را اندازه میگیریم تا ببینیم چقدر از حالت اولیه فاصله دارد

تعویض قطعات فرسوده: بسته به تجزیه و تحلیل، تکنسین ممکن است پیوندها یا پین های فرسوده را با قطعات اصلی رولکس جایگزین کند و اطمینان حاصل کند که دستبند یکپارچگی ساختاری خود را به دست می آورد.

تمیز کردن و نوسازی: دستبند به طور کامل تمیز و نوسازی می شود تا درخشندگی خود را بازگرداند و هرگونه نقص سطحی را که در اثر سایش به دست آمده از بین ببرد.

مونتاژ مجدد و ارزیابی مجدد: اجزای تعمیر شده یا تعویض شده به دقت مجدداً مونتاژ می شوند و دستبند برای اطمینان از مطابقت با استانداردهای کیفیت ما بررسی می شود.

کلام آخر

تعمیر بند ساعت رولکس اورجینال 11


رولکسی که هنوز ظاهر و سلامت خود را از دست نداده همان ظاهری که در زمان خروج از کارخانه وجود داشت ، همیشه ارزش خود را بهتر حفظ می کند. نه تنها دارندگان این ساعت مبلغ مناسبی را پس انداز می کنند. ما این تعهد نسبت به مشتریان و ساعت هایشان را داریم تا با روند بازسازی ملایم هر گونه مهر، شماره و غیره را حفظ می کند.

به خصوص ساعت‌های قدیمی در دهه‌های گذشته ارزش زیادی پیدا کرده‌اند. برای اینکه مشتریان ما از سرمایه گذاری خود محافظت کنند، ترمیم بند یک راه بسیار مقرون به صرفه برای محافظت از ساعت ارزشمند شما است. این ساعت‌ها معمولاً برای چندین دهه مورد استفاده مداوم بوده‌اند. رولکس در شرایط خوب و با دستبند اصلی ارزش خود را بسیار بهتر حفظ می کند. لذت پوشیدن یک رولکس قدیمی در حالت امروزی را فراموش نکنید.