تازه ترین مطالب ساعت

کجا باتری ساعتم را تعویض کنم؟

آیا هرکسی میتواند باتری ساعت شما را تعویض کند؟

کجا باتری ساعتم را تعویض کنم؟ ویا چرا باید تعویض باتری ساعت را یک فرد با تجربه و یا حرفه ای انجام دهد؟ آیا دلیلی وجود دارد که این کار توسط یک بوتیک ساعت و حتی خودمان انجام شود

پاسخ کوتاه به سوال شما این است که می توانید باتری ساعتتان را توسط هر فروشگاهی و یا فروشنده ساعتی که ادعا میکند واجد شرایط است تعویض کنید. موتور های ساعت شما توسط برخی از معتبرترین سازندگان ساعت در سوئیس و ژاپن ساخته شده است و اکثر تعمیرکاران آنها را می شناسند و می توانند به راحتی باتری این ساعت ها را تعویض کنند.

مشکلات احتمالی وجود دارد که باید بعد از تعویض یک باتری ساعت در نظر داشت:

گارانتی سلامت:

اگر یک تعمیر کار ساعت در نزدیک محل کار یا منزل خود دارید که به آن اعتماد دارید و تصمیم دارید باتری خود را توسط ایشان تعویض کنید، مطمئناً این کار باعث صرفه جویی در هزینه ووقت شما خواهد شد. معمولا یک تعمیر کار ساعت خوب هر جایی که باشد کیفیت کار خود را تضمین می کند، به عنوان مثال، اگر ساعت بلافاصله پس از تعویض باتری شما از کار افتاد یا دچار مشکل شد ، هزینه تعمیر یا تعویض باتری ساعت را تقبل می کند. ما مرتباً شاهد مشکلاتی هستیم که در آن مشتری باتری را بوسیله یک تعمیر کار ساعت تعویض کرده و باتری اشتباهی در آن قرار داده شده است، یا یک واشر اورینگ مهم در هنگام مونتاژ مجدد ساعت، پس از تعویض باتری، آسیب دیده یا به طور کامل از بین رفته است و موارد بسیار نادری به کل فراموش شده! چنین چیزی می تواند منجر به نفوذ آب به ساعت شود و تعمیر ساعت هم برای شما گران تر هم تمام شود!

تضمین عملکرد ضد آب:

کجا باتری ساعتم را تعویض کنم؟ 2

همه تعمیر کاران و یا فروشگاه های ساعت امکانات کامل و تجربه کافی جهت انجام فرایند واترپروف و یا تست واتر پروف یک ساعت مچی واترپروف را ندارند. و اعداد اندکی از تعمیر کاران ساعت یک دستگاه تست واترو تعداد انگشت شماری هم نسخه مدرن را در تعمیرگاه خود دارند. این به این دلیل است که این ماشین‌ها با کمپرسور مناسب معمولاً هر کدام بیش از 7000 دلار قیمت دارند. بدون یکی از این ماشین ها، ساعت ساز نمی تواند ساعت را برای اطمینان از ضد آب بودن آن پس از مونتاژ مجدد آزمایش کند. البته، اگر واشر های درب ساعت روغن کاری شوند (یا تعویض شوند) و با دقت در جای خود قرار گیرند و پشت آن با دقت و ابزار مناسب بسته شود، احتمال نشتی آب به ساعت کم است، اما برخی از مشتریان می خواهند واقعا مطمئن باشند که ساعت آنها پس از هر سرویسی ضد آب است.

قطعات اصلی / با کیفیت:

یک تعویض ساده باتری ساعت با استفاده از یک باتری استاندارد را می توان در هر مکانی انجام داد، اما گاهی اوقات، زمانی که تعمیرکار ساعت ، ساعتی را برای تعویض باتری باز می کند، مشکل دیگری پیدا می کند. برای مثال، واشر ساعت شما ممکن است خراب یا فرسوده شده باشد. یا حتی واشر شیشه / کریستال ممکن است در حال خراب شدنیا حتی از کار افتادن باشد. یا ممکن است یک ترک ریز در کریستال وجود داشته باشد. اگر تعمیر کار ساعت قطعات اصلی یا قطعات با کیفیت لازم را داشته باشد، می تواند این نوع مشکلات را به راحتی برطرف کند. اما بعید است هر تعمیر کار ساعتی این قطعات را داشته باشد. همچنین، بسیاری از مشتریان می خواهند یک بند جایگزین اصلی یا یک قاب جدید نصب شود تا ساعت خود را تازه کند. باز هم، این کار بهنسبت راحت تر در یکی از مراکز خدمات معتبر و یا انجام می شود. و ممکن است برای ساعت ساز محلی که قطعات اصلی لازم را ندارد، چالشی ایجاد کند.

اگر فکر میکنید ساعت شما چون دیگر تحت گارانتی نیست و به مهارتخاصی نیاز ندارد، مشکلی نیست در زمان و دردسر صرفه جویی کنید و یک باتری جدید در سریعترین زمان ممکن نصب کنید. ولی همیشه توصیه می کنیم تعمیر کاری را پیدا کنید که از تجربه کافی برخوردار باشد و و سپس حاضر به ضمانت کار خود باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.