تازه ترین مطالب ساعت, راهنمای نگهداری ساعت مچی

نکاتی برای استفاده از ساعت مچی در زمان شنا

نکاتی برای استفاده از ساعت مچی در زمان شنا 1

نکاتی برای استفاده از ساعت مچی در زمان شنا

در این پست در مورد مقاومت در برابر آب، به شما توضیح میدیم که چرا بهتر هست که ساعت لوکس خودتون رو با برچسب “مقاوم در برابر آب تا50 متر” در غواصی بعدی تون دست نکنید. در اصل امروز به این خواهیم پرداخت که چطور می تونید از ساعتتون در برابر آسیب آب محافظت کنید.

قبل از هر توضیحی از شما میخوایم که اجازه  بدید یک تعمیر کار ساعت متخصص و متعهد هر سال ساعت شما را از نظر مقاومت در برابر آب بررسی کنند. بدیهی هست که با گذشت زمان، حتی مهر و موم ها و واشر های با کیفیت هم امکان داره پوسیده و شکننده بشن و بنابراین باید تحت بررسی های منظم قرار بگیرند. حتی پس از افتادن از دستتون و ضربه دیدن ، این چکاب منظم سالانه برای اطمینان از یکپارچگی مهر و موم و واشر ها توصیه می شود.

  • قبل از اینکه شیرجه بزنید تو آب ، همیشه باید قبلش دقت کنید که آیا  دکمه کوک و یا در صورت کرنوگراف بودن ساعتتون دکمه های فشاری دیگه هم بسته هستند یا خیر. تحت هیچ شرایطی نباید دکمه کوک رو وقتی تو آب هستید دستکاری کنید. برای ساعت‌هایی با دکمه کوک قفل دار ، باید دکمه کوک ساعتتون رو به سمت داخل فشار بدید و بعدش محکم قفلش کنید.
  • هیچ وقت ساعتتون تو معرض نوسانات شدید دما قرار ندید. اگر تصمیم دارید پس از آفتاب گرفتن طولانی مدت در استخر سرد شنا کنید ، ممکن هست که آسیب جدی به ساعتتون وارد بشه.
  • از ساعتتون در برابر گرد و غبار ، چربی و کثیفی محافظت کنید ، چون این عوامل روی فلز قاب ساعتتون تأثیر میگذارند. در بهترین حالت باید به طور دوره ای ساعتتون تمیز نگهدارید ، البته یادتون بشه برای این کار أصلا از شوینده های شیمیایی استفاده نکنید
  • احیانا اگر تو آب شور شنا کرده بودید حتما بلافاصله بعد از شنا ، باید ساعتتون با آب لوله کشی بشورید تا از کثیفی درز ها و باقی مونده املاح اب روی ساعتتون پاک بشن و باید مراقب باشید که از هر گونه آسیبی به فلز ساعتتون جلوگیری بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.