تازه ترین مطالب ساعت, راهنمای خرید لوازم جانبی ساعت

راهنمای خرید شیشه های ساعت

راهنمای خرید شیشه های ساعت 1

شیشه ساعت علاوه بر اینکه عنصر زیبایی شناختی مهمی است، از صفحه ساعت شما نیز در برابر آسیب های ناشی از عناصری مانند گرد و غبار، کثیفی و رطوبت محافظت می کند. زمانی که شیشه ساعت خراب می شود یا نیاز به تعویض دارد، بسته به مارک ساعت، نوع شیشه و اینکه ساعت شما نیاز به تست فشار و آب بندی مجدد دارد، هزینه ممکن است متفاوت باشد. اما در صورت مواجه شدن با تعویض شیشه ساعت‌ ، دقیقاً چه گزینه‌هایی وجود دارد؟ در اینجا ما سه نوع شیشه ساعت را مورد بحث قرار خواهیم داد که ممکن است با آنها سر و کار داشته باشید.

تعویض شیشه ساعت طلق / اکریلیک


یکی از مقرون به صرفه ترین جایگزین های شیشه ساعت، اکریلیک یا همان طلقی است. شیشه اکریلیک یک جایگزین بادوام برای کریستال های ساعت سنتی است. هم انعطاف پذیر و هم سخت است، بنابراین می تواند آسیبی به آن وارد شود بدون اینکه در جیب شما یا مچ دست شخص دیگری خراب شود! آکریلات‌ها توسط بسیاری از برندهای معروف مانند سواچ استفاده می‌شوند، زیرا ظاهر بصری جذابی را ارائه می‌کنند و در عین حال می‌توانند در مقابل سطوح سخت مقاومت کنند

تعویض شیشه ساعت مینرال / معدنی


یکی از رایج ترین شیشه های ساعت که معمولا روی ساعت ها یافت می شود، صفحه ساعت شیشه ای مینرال نام دارد. همانطور که از نام آن پیداست، این شیشه ساعت از کریستال های معدنی سخت شده ساخته شده است که تحت حرارت و فشار زیاد به یکدیگر ذوب می شوند. این نوع شیشه ساعت در برابر شکستگی مقاوم است و می تواند در برابر ضربه های مناسب بدون شکستن مقاومت کند. با این حال، به اندازه سایر انواع عینک ساعت در برابر خش مقاوم نیست و می تواند مستعد خراشیدگی باشد.

تعویض شیشه ساعت سافایر / یاقوت کبود


یکی دیگر از شیشه های ساعت محبوب که اغلب در ساعت ها استفاده می شود، صفحه ساعت کریستال یاقوت کبود نام دارد. شیشه ساعت یاقوت کبود از یک کریستال یاقوت کبود ساخته می شود که سپس برش داده می شود و به اندازه آن جلا می شود. شیشه ساعت یاقوت کبود ضد خش ترین نوع شیشه ساعت است و همچنین در برابر شکستگی نیز مقاوم است. با این حال، آن‌ها به اندازه صفحه‌های ساعت شیشه‌ای معدنی در برابر ضربه مقاوم نیستند و در صورت افتادن، مستعد شکستن هستند.

تعویض شیشه ساعت دایموند / الماس


چهارمین و یکی از گران‌ترین شیشه های ساعت موجود در بازار، شیشه‌ای الماسی است که از شکل مصنوعی الماس ساخته می‌شود و سپس پرداخت می‌شود و به شکل صیقل داده می‌شود. شیشه های ساعت الماسی مقاوم ترین نوع شیشه ساعت موجود در برابر خراش و شکستگی هستند.

نحوه تشخیص انواع شیشه ساعت

با استفاده از چند تکنیک ساده می توانید نوع شیشه ساعت را بفهمید. اگر نظر متخصص می خواهید، ماشین هایی نیز در دسترس هستند که تنها با یک تست نتایج واضحی را ارائه می دهند!

تفاوت بین شیشه های اکریلیک و شیشه های معدنی را می توان زمانی که آنها را روی گونه خود قرار دهید احساس کرد. اکریلیک معمولا گرمتر از انواع دیگر انواع شیشه ساعت است.

شما همچنین می توانید نوع شیشه را با قرار دادن یک قطره آب روی لیوان آزمایش کنید و اگر به شکل قطره کوچک خود باقی بماند، به احتمال زیاد کریستال یاقوت کبود همان چیزی است که استفاده می شود. شیشه های معدنی وقتی خیس شوند پخش می شوند.

در حالی که شیشه های ساعت از مواد مختلف را می توان به جای یکدیگر در انواع مختلف ساعت استفاده کرد، تولید کنندگان ساعت تمایل دارند از شیشه ساعت خاص در مدل های خاص ساعت استفاده کنند. به عنوان مثال، شما هرگز صفحه ساعت الماسی را در ساعتی که کمتر از 200 دلار به فروش می رسد، پیدا نمی کنید. همچنین شایان ذکر است که در حالی که چهار نوع شیشه ساعت مورد بحث در این راهنما رایج‌ترین هستند، انواع گران‌تر و کمیاب‌تری از شیشه‌های ساعت وجود دارند که توسط تولیدکنندگان ساعت‌های پیشرفته استفاده می‌شوند، مانند یاقوت کبود ساخته شده از زیرکون آبی یا توپاز سفید. .

نوع شیشه ساعت شما معمولاً در پشت قاب نوشته شده است. اگر آن جا نیست، ممکن است لازم باشد ساعت خود را پیش یک کارشناس ببرید تا نوع شیشه ساعت را پیدا کند. تعویض شیشه ساعت بسته به نوع ساعت و نوع شیشه ساعت می‌تواند فرآیندی زمان‌بر و پرهزینه باشد، اما دانستن انواع شیشه‌های ساعت موجود به شما کمک می‌کند زمانی که مجبور به تعویض شیشه ساعت خود هستید تصمیم آگاهانه بگیرید.

آیا ساعت شما نیاز به تعویض شیشه ساعت دارد؟

راهنمای خرید شیشه های ساعت 3

ما در ویکی ساعت خدمات تعویض شیشه را برای انواع ساعت ارائه می دهیم. ما انتخاب گسترده ای از انواع شیشه داریم، با ما تماس بگیرید تا در مورد گزینه های مختلف در دسترس با شما صحبت کنیم. اگر میبینید که بر روی ساعت کریستالی شما دائم خراش یا ترک می‌خورد ، توصیه می‌کنیم آن را به کریستال‌های یاقوت کبود ارتقا دهید تا بیشتر از سایر مواد موجود در بازار امروز دوام و قوام داشته باشد!

لطفا توجه داشته باشید که همیشه نمی توان شیشه اکریلیک را برای یاقوت کبود جایگزین کرد. با این حال، زمانی که ساعت خود را به مرکز تعمیرات ما می آورید، سپس این موضوع به راحتی قابل تایید است.

آیا ساعت شما در برابر آب مقاوم است؟

اگر ساعت شما به صورت کلی بایستی در برابر آب مقاوم باشد ، ما همیشه یک تست واترپروف و سپس اقدامات مورد نیاز را انجام می دهیم تا در برابر آب مقاوم باشد و آرامش خاطر را برای شما فراهم کند.واشر ساعت مچی

واشر شیشه ساعت

ساعت‌های مقاوم در برابر آب باید در هر نقطه ورودی، از جمله شیشه، قاب و قاب پشتی مهر و موم شوند تا کار ساعت شما در زیر آب تضمین شود. بنابراین ما باید بعد از تعویض شیشه ساعت شما را دوباره مهر و موم کنیم.تست فشار ساعت

تست فشار ورود آب

ما ساعت شما را پس از تعویض شیشه ساعت و آب بندی مجدد ساعت شما تست فشار می کنیم تا مقاومت ساعت شما در برابر آب تضمین شود. ما همچنین گزارش کامل تست، ضمانت و مشاوره بیشتر در مورد نگهداری ساعت خود را در حالت کار بهینه به شما ارائه خواهیم کرد. تست فشار ما مطابق با مشخصات سازنده با استفاده از تجهیزات تخصصی در کارگاه ما انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.